czwartek, 31 lipca 2014

Na dobry początek

Wypadałoby zrobić dobre wrażenie, co nie?


Parę słów o sobie? Nie lubię i nie umiem opowiadać o sobie w kilku prostych słowach. Jak to mówią, wyjdzie w praniu jaką osobą jestem, jednak nie zamierzam odkrywać tutaj każdego aspektu mojego życia, nie lubię prywaty.


Historia prowadzenia przeze mnie blogów sięga jeszcze czasów gimnazjum (kiedy to jeszcze prowadziłam prężnie rozwijającego się bloga poświęconemu mojemu ulubionemu w tamtym okresie zespołowi, ale usunęłam go, czego teraz troszkę żałuję). Potem było długo nic. Jakieś dwa lata temu zdecydowałam się na prowadzenie fotobloga, gdzie wylewałam to, co mi ślina na język przyniosła. W sumie nadal go prowadzę, ale głównie z przyzwyczajenia i dla zdjęć. A teraz, cóż, stałam się dzieckiem internetu, wszędzie mnie pełno - dzień bez facebooka czy twittera uważam za stracony.


W głównej mierze fakt, że nie potrafię żyć bez neta sprawił, że założyłam tego bloga. Jednak jak już wcześniej wspomniałam, nie będzie tutaj prywaty - przeznaczam to miejsce na moje pasje - rysunek, fotografię i wszelkiego rodzaju DIY. No może czasem znajdą się tu również mniej lub bardziej ciekawe relacje z wydarzeń w których przyjdzie mi brać udział. Tak więc, witam, mam nadzieję, że nie zanudzę Was moimi wypocinami na śmierć ;)

Na zachętę nutka:






2 komentarze: