niedziela, 23 sierpnia 2015

DIY - Discokoszulki

Witam!
Przepraszam za tak długą nieobecność. Za tego posta miałam zabrać się już w lipcu, ale przez wakacyjną pracę tak mi odebrało chęci na cokolwiek, że nawet nie miałam siły siadać przy biurku i otwierać laptopa. Teraz więc nadrabiam zaległości w pisaniu jak i w tworzeniu tego, o czym warto pisać.

W dniach 10-11. lipca 2015 w Kątach Rybackich odbyła się III Plażowa Gala Disco Polo. Wystąpili na niej m.in. zespół After Party, dla którego moja kochana mama wymyśliła prezent w postaci koszulek. Mi pozostało jedynie je wykonać. Praca trwała kilka dni, wykonałam ich w końcu 5 sztuk! Za motyw przewodni posłużył mi refren z ich utworu Nie daj życiu się
Zdjęcia zrobione kalafiorem przedstawiające proces tworzenia:

 Żałuję, że nie było mi dane zrobić zdjęć podczas wręczania i tak dalej, ale nie było ku temu warunków (kto tam wtedy był wie, jaki sztorm zafundowała nam pogoda!). Chłopakom koszulki się spodobały a ja na pamiątke mam takie oto zdjęcie :)

I to by było w zasadzie na tyle!
***
***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz